Blog

Lead Generation meeting

B2B Lead Generation: de kneepjes van het vak

Als ondernemer, marketeer of accountmanager in de B2B wereld, is lead generation ongetwijfeld een belangrijk onderdeel van je werkzaamheden. Zonder […]

Online Marketing

B2B online marketing, waar te beginnen?

We kennen allemaal de begrippen ‘B2B’ en ‘Online marketing’ wel. Maar weet je ook echt wat het inhoudt? Want wat […]

Meer klanten via LinkedIn: Zichtbaar vakmanschap

Meer klanten via LinkedIn: Zichtbaar Vakmanschap op LinkedIn

Zichtbaar Vakmanschap op LinkedIn zodat je meer klanten (of partner) vindt en ze beter aan je bindt. In theorie makkelijker […]

Problem solution fit

Problem-Solution Fit

Bij het uitvoeren van een Problem-Solution Fit is de hoofdvraag: “Welk belangrijk probleem los ik op met mijn product?” Om […]

Sales gesprek

Sales: wat je moet weten

Sales, wat houdt dat eigenlijk in? Sales houdt zich bezig met directe verkoop, het onderhouden van klantcontacten en het verkrijgen […]

Uitleg strategisch plan

Waarom een strategisch plan?

Wanneer een bedrijf structureel goede commerciële resultaten wil behalen is het belangrijk om te beschikken over een strategisch plan. Dit […]

Product-Market Fit

Wat is een product-market fit?

Bij het valideren van de Product-Market fit is de hoofdvraag: Doe je het juiste aanbod, aan de juiste persoon, op […]